Utkast: Halluu!! I ...

Halluu!!
I lördags var jag och mamma i Täbban ( Täby centrum) och handlade "lite" käder på bl.a Gina och H&M.


Ni kanske vi höra om i onsdags när jag gick på bio med Bellman, Sigge, Jassen och Bea. Vi såg Bedtime stories, en komisk succé (i dis.
D
en handlar om skeeter som är vaktmästare på ett hotel som han egentligen skulle vart chef över men när han berättar godnatt sagor för sina systerbarn så händer de mest märkliga sakerna.
I huvudrollen som skeeter ser vi Adam Sandler.  
Tre stjärnor av 5 möjliga från min sida iaf! :)



Just det, jag höll nästan på att glömma det är ju fettisdagen idag ^,^  Mamma kommer säkert hemme med en semla till mig (och en till Robert) mm... det vattnas i munnen när jag tänker på den fylliga grädden som smälter i munnen och den ljuuuva mandelmassan (kan äta ett helt paket)  mmm........XD

Kramizar Hannis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0