Lördag<33

Haj!
nu har jag precis städat mitt rum.
Igår var en ganska händelserik dag, jag tänker inte berätta allt men nästan.
Jag och Wiktor gjorde en lite deal så jag fick killen jag var kär i nummer och han fick tjejen han var kär i nummer så jag och Bella tänkte bus smsa honnom med dolt nummer men det blev inte som vi hade tänkt oss för vi glömde att sätta på dolt nummer så hans kompisar  ringde mig hela rasten oich sen upptäckte vi att vi hade en telefonsvarare vsom sa " Ni har kommit till Hanna men jag kan tyvärr inte svara nu så lämna ett medelande efter tonen" eller nåt så vi ändrade den till "Hej, det e Bengt jag kan inte svara nu eftersom att jag har problem med mobilen" så dan flöt på utan händelser i ca 5 min för då började gympan och då när vi kollade i ett skåp sa Jassen "kolla smink" så jag kollade och då såg jag att det var min sminkväska som vart försvunnen i 2 mån full med smink så när vi kom upp från gympan tog Sigge såklart smink väskan och skulle kolla vad det var och när han och hans kompisar såg att det var smink så tog Sigge ut mascaran och sprang till toan och försökte aplicera den, vilket inte blev så lyckat XD och Bellman sa "får jag sminka dig hanna??" med typ bebis röst XD Jag sa (ofc) nej eftersom att jag visste ungefär hur erfaren han var på att sätta på ögonskugga på nån annan (plus att jag redan var sminkad) sen när vi hade slutat skickade jag ett "sry skicka fel" till killen jag e kär i och så var det ur världen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0