Tisdag <33

När jag vakna imorse hade jag väääldigt ont i huvvet fasst det gick över efter typ tre minuter.
jag och Jenny satt på tåget och larvade oss och efter typ en station gick det på en tjej som satte sig bredvid oss men efter typ 1 minut så bytte hon platts, antagligen för att vi va såå larviga XD
Efter skolan gick jag, Jassen, Kendra och Bea till donken och köpte mellis sen skulle Jassen gå så jag Bea och Kendra gick till den andra donken som ligger på centralen och gissa vilka vi mötte där då, Love (<33) och Oskar som satt och räknade ihop sina pengar så vi fråga va de hade gjort och de hade sittit och spelat gittar och känat över typ hundra kronor (så brutalt) och sen så gick vi typ vidare till donken och tog ballonger och blåste ur nääästan all luften och satte sen i dom i BHn XD fan vad vi garva. Sen gick jag och Bea till Tegnerlunden och snackade sen ropade jag "tja snygging" efter typ en 80 årig gubbe. (ännu mer garvXD)
 

Det var min dag =D I LOVE MY FRIENDS! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0